دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

لیگ قهرمانان آسیا| شکست سنگین نساجی در مصاف با الهلال

لیگ قهرمانان آسیا| شکست سنگین نساجی در مصاف با الهلال
نساجی ایران در مصاف با الهلال عربستان شکست سنگینی را متحمل شد.
کد خبر : 871305

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم های نساجی ایران و الهلال عربستان در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در پایان الهلال به برتری ۳ بر صفر دست یافت.

داور: ما نینگ (چین)

اخطار: امیرمحمد هوشمند، امیرمهدی جان ملکی (نساجی)

اخراج: امیرمحمد هوشمند (نساجی) - سلمان الفرج (الهلال)

گل‌ها: الکساندر میتروویچ (۱۸)، نیمار (۵۸) و سالح الشهری (۳+۹۰)

ترکیب نساجی: محمدرشید مظاهری، امیرمهدی جان‌ملکی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، سید احسان حسینی، محمود قائدرحمتی (۸۲-  نونو)، اسماعیل بابایی، فرشید اسماعیلی (۶۰ حسین زامهران)، صابر حردانی، محمدرضا عباسی (۷۸- سعید غلامعلی بیگی) و محمدرضا آزادی (۷۸- علا عباس عبدالنبی).

ترکیب الهلال: محمد العویس، کالیدو کولیبالی، علی البلیهی، محمد البریک (۲+۹۰- عبدالله الحمدان)، یاسر الشهرانی ( ۸۲- حسن محمد التمبکتی)، محمد کانو، سلمان الفرج، مالکوم (۵۶- ناصر الدوساری)، میشل (۸۲- سعود عبدالحمید)، نیمار و الکساندر میتروویچ (۲+۹۰- صالح الشهری).

الهلال بازی را هجومی آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار گرفت. خیلی زود به گل رسید اما دارور اعلام آفساید کرد. با این حال دقایق بعد الکساندر میتروویچ الهلال را پیش انداخت. در اواخر نیمه اول درگیری لفظی میان محمدزاده و میتروویچ منجر به درگیری چند بازیکن دیگر شد و در نهایت امیرمحمد هوشمند و سلمان الفرج از بازی اخراج شدند. الهلال نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و توسط نیمار به گل دوم رسید. نساجی تلاش زیادی کرد و حتی در صحنه‌ای تیرک دروازه الهلال را لرزاند که مشکوک به آن بود توپ از خط رد شده اما داوران VAR چنین نظری نداشتند. الهلال در لحظات پایانی گل سوم را هم به ثمر رساند تا برتری قاطعی داشته باشد. 

با این نتیجه و با توجه به برتری نوبهار ازبکستان مقابل حریف هندی، الهلال و نوبهار با ۴ امتیاز تیم‌های اول و دوم گروه D شدند، نساجی با ۳ امتیاز سوم و بمبئی سیتی هند بدون امتیاز در قعر جدول ایستاد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته